به نام حضرت دوست كه هر چه داريم از اوست

 





:: موضوعات مرتبط: مطالب مذهبي , ,
|
امتیاز مطلب : 76
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
نویسنده : الهام ابراهیمی
تاریخ : سه شنبه 28 شهريور 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
علی در تاریخ : 1392/9/23/6 - - گفته است :
سلام سلام سلامممممممممممم

خسته نباشید.مطالب خوبی داری و همین مطلب اولیت از همه خیلییییییییییییی قشنگه تره.

میخواستم تبادیل لینک کنم ولی نمیدانم چرا هر کاری کردم قبول نمی کردمیخواستم بپرسم اگه دوست داشتید و خواستید منو با عنوان اشک منتظر و آدرسی که زیر می نویسم لینکم کن:
http://ashke-montazer.loxblog.com
لینکم کردی صد در صد به من هم خبر بده تا لینکت کنم

/weblog/file/img/m.jpg
پاسخ به شبهات در تاریخ : 1392/8/18/6 - - گفته است :
سلام توصیه میکنم به وبلاگم سربزنید..فوق العاده ترین روایت هارا خواهید دید خواهش میکنم نظر هم بگذارید و آدرس وبتونو در نظرات ارسال کنید تا با افتخار لینکتون کنم..http://valiiasr.aj.loxblog.com/

/weblog/file/img/m.jpg
مینا در تاریخ : 1392/7/14/7 - - گفته است :
سلام وبلاگ زیبایی داری برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی تا من و بقیه بازدید کنندگان بتونیم هر روز بهت سر بزنیم محلی که وبلاگتو ثبت میکنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان ایران هست و پر بازدید ممنون

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد در تاریخ : 1392/6/20/3 - - گفته است :
سلام؛این آثاری که بیان فرمودید،آثارحرزاول واصلی امام جواده که باسوره حمد شروع میشه.مااین حرزرودرست میکنیم وآثارش روهم دیدیم.میتونیدتوسایت ببینید.http://esmeazam.ir
پاسخ: سلام به برادر خوبم سپاس از اینکه از وب بنده دیدن فرمودید و ممنون از معرفی این سایت مفید . امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید . یا علی

/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسین تقوایی در تاریخ : 1392/5/27/7 - - گفته است :
سلام بعد از غیبتی یک ماهه که نائب الزیاره شما در مشهد بودم با سروده ای جدید تحت عنوان(بهشت قرب) در حال و هوای امام رضا(ع) به روزم و منتظر حضور گرم شما
پاسخ: با سلام و احترام . خوش به سعادت شما . و ممنون از لطف و زیارتتان از جانب بنده و سایر دوستان

/weblog/file/img/m.jpg
shabnam در تاریخ : 1392/5/21/1 - - گفته است :
دلم بدجوری گرفته خدای مهدی کمکم کن تو رو به حق خوبی مهدی فاطمه "عج"

/weblog/file/img/m.jpg
محمد حسين تقوايي در تاریخ : 1392/1/5/1 - - گفته است :
امشب تمام هستي حيدر كفن شود
راز سفارشات بيمبر كفن شود
غير از علي كه فاطمه را در كفن گذاشت
همسر كه ديده با كف همسر كفن شود
گر خون چكد ز ديده جبريل ني عجب
كوثر به دست ساقي كوثر كفن شود...

/weblog/file/img/m.jpg
رقیه در تاریخ : 1391/11/29/0 - - گفته است :
دردت به جونم کی می آیی ؟حالا که دیگه دوست و دشمن میخوان سرخلق الله رو کلاه بگذارند .ما چشممون به در خشک شد عزیز دل زهرا پس کی میایی ؟
درد به جونم ، مولای من توی این زمونه بیت المال رو هم می خورند . فقط منتظر شما مولای بزرگوارمون هستیم .

/weblog/file/img/m.jpg
دانلود جو در تاریخ : 1391/11/28/6 - - گفته است :

درود
وقت بخیر

دانلود جو با تیم قدرتمند خودش یک ماه پیش شروع به کار کرد و در طول این زمان اندک تونسته علاوه بر جذب بازدید کننده بیشمار با جذابیت خاص خودش باعث عضویت نزدیک به 2500 نفر در سایتش شده.
دانلود جو نیازی به تعریف اضافی نداره . با اولین مشاهده همه چی دستتون میاد.دیگه نیاز نیست کلی دنبال فیلم،موزیک،نرم افزار ، اسکریپت یا چیز دیگه ای تو سایت های مشابه باشید یا اینکه اگه سرعت دانلودتون بالای 200کیوبایت هست از سرعت محدود شده سایت های مشابه رنج ببرید جامعیت دانلود جو و بروز بودن در تهیه محتوا و همین طوز محدودیت سرعت 1 مگابایت دیگر امکاناتش هست.
DOWNLOADJO[dot]COM
DownloadJo[dot]tk
از همه مهم تر عضویت رو تو این سایت به شما پیشنهاد میکنم چون با این روند بعد از مدت اندکی عضویت و دانلود با سرعت بالا مانند سایت های قدرتمند دیگر مانند ایران فیلم تعرفه ای خواهد شد پس همین الان رایگان و با فرم عضویت سریع تعبیه شده در سایت اقدام به عضویت زیر 1 دقیقه کنید.


تشکر
دپارتمان تبلیغات – دانلودجو




/weblog/file/img/m.jpg
مریم در تاریخ : 1391/11/28/6 - - گفته است :
سلام . وبلاگت خیلی پر محتوا و خوبه . موفق باشی .


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: